Kven bør få Setesdalsprisen 2024?

Framleis kan ein sende inn forslag til kandidatar til Setesdalsprisen 2024, men no er det bare tida og vegen. Forslag må sendast seinast måndag 28. oktober klokka 12.

Valle-ordførar Lars Tarald Myrum skal saman med kollegaene sine i resten av dalen sitte i juryen som skal bestemme kven som får Setesdalsprisen 2024. Fristen for å sende inn forslag på kandidatar er måndag 28. oktober. - Klikk for stort bileteValle-ordførar Lars Tarald Myrum skal saman med kollegaene sine i resten av dalen sitte i juryen som skal bestemme kven som får Setesdalsprisen 2024. Fristen for å sende inn forslag på kandidatar er måndag 28. oktober. Ole Birger Lien

Prisen skal delast ut under Setesdalskonferansen 7. november på Revsnes hotell på Byglandsfjord. Ein jury med ordførarane i Setesdal regionråd, lokalt tiltaksapparat, Innovasjon Norge og Agder fylkeskommune står for kåringa.

Innsats over tid

Prisen kan gå til drivar eller privat verksemd i kommunane Bykle, Valle, Bygland, Evje og Hornnes og Åseral som over tid, eller det siste året, har virka på ein særleg positiv og fortenestefull måte. Det kan handle om alt frå å ha skapt arbeidsplassar til banebrytande utvikling, lønsemd, positiv merksemd eller å på annan måte ha utmerka seg positivt til beste for verksemda og næringslivet i regionen.

HER kan du sende inn forslag til kandidat.