No kan ein hente seg gratis joletre i området rundt dagsturhytta i Valle!

Dagsturhytta Lauvåsloptet i Valle har alt blitt ein populær destinasjon. Ein dryg halvtime oppe i lia fartar både små og store. No kan ein også hente seg gratis joletre der!

Utsnitt som viser kor ein kan hogge seg gratis joletre. - Klikk for stort bileteUtsnitt som viser området der ein kan hogge seg gratis joletre. Valle kommune

Det er Valle kommune som eig grunnen i eit avgrensa område rundt hytta, og der kan ein no hogge seg ei fin gran utan å betale ei krone for det.

- Det er eit naturleg avgrensa område, og me ser det er mange flotte tre der, seier leiar teknisk avdeling i Valle kommune, Magnus Berg.

Ordninga er i gang no, så det er bare å snøre på seg turskoa, legge øksa i sekken og gnu på!