Mål med drøftinga:
leiar er ansvarleg og treng å ha naudsynt informasjon. Høve til å motta støtte og innspel frå leiar.
- Gjer ei fagleg drøfting med leiaren din, basert på dokumentasjonen frå steg 1 og 2
- Kva har kome fram i saka, kva er faktum og korleis vurderer ein barnet sitt behov.
- Vurder vegen vidare: halde fram ved steg 2 eller fortsette til steg 4 i handlingsrettleiaren.
- Dokumenter drøftingssamtale du har hatt med leiar - sjå referatmal
- I nokre tenester/roller er det meir naturleg å drøfte med ein kollega enn leiar
HANDLING:
Dokumenter i eige journalsystem
Ved uro for barne- eller skulemiljøet? Følg prosedyre for opplæringslova §9a: Sjå handlingsrettleiar.
Ved uro for høgt skulefråvær/ufrivillig skulefråvær: Sjå handlingsrettleiar
Er du usikker på kva uroa gjeld: følg denne handlingsrettleiaren vidare
Ved uro for omsorgssituasjonen: følg denne handlingsrettleiaren vidare
Er du ferdig med steg 3, gå vidare til steg 4.
Steg 1:
Mål for observasjon (DOCX, 19 kB)
Vurderingsskjema (DOCX, 214 kB)
Steg 2:
Referatmal frå barnesamtale (DOCX, 20 kB)
Steg 3:
Referatmal for drøfting med leiar (DOCX, 21 kB)
Steg 5:
Samtykkeskjema til tverrfagleg samarbeid (DOCX, 31 kB)
Steg 6:
Samtykkeskjema til tverrfagleg samarbeid (ressursteam, ansvarsgruppe, IP; koordinator) (DOCX, 31 kB)
Vurderingsskjema (DOCX, 214 kB)
Steg 7:
Bekymringsmelding (DOCX, 33 kB)
Steg 8:
Bekymringsmelding (DOCX, 33 kB)