Steg 3: Drøft uroa med leiaren din

Mål med drøftinga: 

leiar er ansvarleg og treng å ha naudsynt informasjon. Høve til å motta støtte og innspel frå leiar.  

  • Gjer ei fagleg drøfting med leiaren din, basert på dokumentasjonen frå steg 1 og 2
  • Kva har kome fram i saka, kva er faktum og korleis vurderer ein barnet sitt behov.  
  • Vurder vegen vidare: halde fram ved steg 2 eller fortsette til steg 4 i handlingsrettleiaren.  
  • Dokumenter drøftingssamtale du har hatt med leiar - sjå referatmal
  • I nokre tenester/roller er det meir naturleg å drøfte med ein kollega enn leiar

 

HANDLING:  

Dokumenter i eige journalsystem

Ved uro for barne- eller skulemiljøet? Følg prosedyre for opplæringslova §9a: Sjå handlingsrettleiar.

Ved uro for høgt skulefråvær/ufrivillig skulefråvær: Sjå handlingsrettleiar  

Er du usikker på kva uroa gjeld: følg denne handlingsrettleiaren vidare

Ved uro for omsorgssituasjonen: følg denne handlingsrettleiaren vidare 

 

Er du ferdig med steg 3, gå vidare til steg 4.